Главная » Методическая копилка » Иностранные языки » Уроки, конспекты


"Қалай меншік иесі бола аламыз?" 9 сынып

СКАЧАТЬ (75.0 Kb) 02.12.2021, 20:23
Ешимбетова Шолпан Сайлаубаевна
Тарих пәнінің мұғалімі
Мектеп «М.Мақатаев атындағы №47 жалпы орта мектебі»КММ
Пәні Құқық негіздері.
Сыныбы 9«АӘ» Оқушылар саны:15
Мерзімі 02.12.2021жыл
Мұғалімнің аты-жөні Ешимбетова Шолпан Сайлаубаевна.

Тақырыбы Қалай меншік иесі бола аламыз?
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 9.3.2.2 меншік құқығына ие болудың және тоқтатылудың жолдарын, құқықтық жағдаяттарды талдау арқылы анықтау;
Сабақ мақсаты Барлық оқушылар істей алады:Оқушылар меншік құқығына ие болудың маңыздылығын біледі;
Көптеген оқушылар істей алады:Оқушылар меншік құқығының тоқтатылудың жолдарын түсінді;
Кейбір оқушылар істей алады:Оқушыларды құқықтың функционалдық маңызын нақты мысалдар келтіре алады;
Сабақ барысы
Сабақтың кезеңі Педагогтың әрекеті Оқушының әрекеті Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі Жағымды көңіл – күй 5 (минут) «Хрустальная грусть» композициясы. Владимир Крайнов Көздерін жұмып отырады.
Алған әсерлерімен бөліседі. «Хрустальная грусть» композициясы.
Үй тапсырмасын тексеру 5 (минут) Сұрақтар:
1. Қазақстан Республикасы Үкіметінің қандай өкілеттері бар?
2.Жергілікті әкім қандай өкілеттілікті жүзеге асырады?
3.Соттар қандай қызмет атқарады?

Қазақстан Республикасының сот жүйесі қандай? Оқушылаар сұрақтарға жауап береді. Оқулық
Оқиғаларды әңгімелеу (әңгімелесу) 10 (минут) «Тарихшылар» аялдамасы: Бүгіндері құқықтық мемлекет құрамыз деген заманда әрбір адамның өз құқықтарын жете біліп, жалпы заң білімі саласынан мағлұмат алғаны дұрыс. Сондықтан, заңды білу – заман талабы. Заңға бағыну –тәртіп, ал тәртіп бар жерде тәрбие, тиянақтылық және тағы басқа адамға тән қасиеттер бар екені сол қасиеттер қоғамның тұрақтылығы мен гүлденуінің негізі екені белгілі. Дескриптор:
- Бүгінгі тақырып не туралы, қандай ақпараттат туралы болмақ; 1. «Құқық» дегеніміз не? 2. Қ.Р-ның Конституциясы қанша бөлімнен және қанша баптан тұрады? 3. Қ.Р-да билікті иемденіп кетуге кімнің құқы бар? 4. Қ.Р-да ресми түрде қолданылатын тіл? 5. Қ.Р әкімшілік құрылымы жағынан қандай мемлекет?

1) Президентінің қызметі.
2) Парламентінің құқықтық мәртебесі және қызметі.
3) ҚР Үкіметінің қызметі.
4) Сот билігі.

Дескриптор: «Өкілеттіктерін көрсету семантикалық картасын толтырады.
Таныстырылым мазмұнды болды. Жеке жұмыс
Жеке жұмыс. 15 (минут) «Егер мен Премьер министр(әкім, министр...) болсам...» тақырыбына эссе жазыңдар. Эссе жазудың дискрипторы: – 10 минут ішінде эссе жазу.(5 -10 сөйлем) 1. 2 – ден кем емес мысал келтіріледі. жалпы анализ. Саралау: Барлық оқушылар бір тапсырманы орындаса да олардың нәтижелері әртүрлі болады. 5 –10 сөйлем 2 – ден кем емес мысал келтіріледі. Қорытынды арқылы саралау жүргіземін.
«Егер мен Премьер министр(әкім, министр...) болсам...»туралы ақпарат жазады. Дәптер
Үй тапсырмасы 5 (минут) Қалай меншік иесі бола аламыз? Мәтінінді оқып келу. Оқушылар үйге тапсырманы жазып алады
Сабақтың соңғы минуты 5 (минут) Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.


Категория: Уроки, конспекты
Просмотров: 476 | Загрузок: 12 | Рейтинг: 0.0/0

Нравится
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *: